De video wordt ingezet om de bekendheid van de optometrist onder burgers te vergroten. De beelden worden gebruikt op sociale media en kunnen daarnaast worden vertoond in wachtkamers van oogklinieken, huisartsenpraktijken en apotheken.
Wat bieden wij?
Uiteraard een reiskosten vergoeding en daarnaast een leuke en betekenisvolle figurantenrol in een korte voorlichtingsvideo over optometrie. Je werkt mee aan een maatschappelijke productie die bijdraagt aan meer bekendheid over de rol van de optometrist bij visuele klachten na bijvoorbeeld een herseninfarct.
De video wordt professioneel opgenomen en ingezet op sociale media en in wachtkamers van onder meer oogklinieken, huisartsenpraktijken en apotheken. Je ontvangt vooraf duidelijke informatie over de draaidag, je rol en het gebruik van de beelden.
Type
professionele productie / lowbudget
Lokatie
Amsterdam
Omschrijving
We zoeken een man van ongeveer 55 jaar die een patiënt speelt in een revalidatiecentrum. Het personage heeft enige tijd geleden een herseninfarct gehad en is bezig met zijn herstel. Hij ervaart mogelijk veranderingen in zijn zicht, zoals moeite met scherpstellen, dubbelzien, wazig zien, vermoeidheid bij het kijken of problemen met overzicht houden.
Tijdens de video bezoekt hij de optometrist voor een optometrisch onderzoek. Het personage is rustig, serieus en betrokken bij zijn herstel. Hij wil graag begrijpen waar zijn visuele klachten vandaan komen en wat de optometrist voor hem kan betekenen binnen het revalidatietraject.
Periode
3 juli vanaf 13uur in Amsterdam
Spreektaal / talen eisen
Nederlands
Reageren / meer informatie
Je moet inloggen om te reageren
Let op:
Berichten die geplaatst worden op deze site worden niet vooraf gecontroleerd. Gebruik je gezonde verstand bij het reageren op berichten en het versturen van persoonlijke informatie. Wij keuren het af als je ergens voor moet betalen om een rol te bemachtigen. Voor meer informatie hierover: kijk hier
Denk je dat er iets mis is met dit specifieke bericht?
Meld het ons direct via de "Niet in orde?"-knop.
Denk je dat er iets mis is met dit specifieke bericht?
Meld het ons direct via de "Niet in orde?"-knop.