Zoek je een bedrijfsfilm die jouw boodschap overbrengt, je doelgroep bereikt en in beweging zet? Wij ontwikkelen voor jou een corporate video die de aandacht van de kijker pakt en de unieke kanten van je bedrijf toont.
|
|
Door 360 in te zetten voor jouw film, laat je de kijker jouw verhaal beleven. Deze andere manier van ervaren is niet alleen een verrijking voor bedrijfsfilms, maar zeker ook voor bijvoorbeeld documentaires. Neem je kijkers mee naar plaatsen waar ze normaal niet komen.
|
|
Een aftermovie is een sfeerverslag van alle hoogtepunten van je evenement. Leuk voor de deelnemers om je event opnieuw te beleven! En de mensen die niet aanwezig waren zien wat ze gemist hebben! Zij zullen de volgende keer graag willen komen.
|
|
Bewegende animaties kunnen ingezet worden om je bedrijf of product te promoten, maar daarnaast zijn animaties in de vorm van how-to video’s, infographics en explanimations ook bijzonder geschikt om een complex of technisch verhaal snel en simpel uit te leggen.
|
|
Een professionele commercial of promotiefilm met een duidelijke call-to-action overtuigt je klanten en zet ze aan tot actie. Door middel van storytelling in combinatie met krachtige beelden en de juiste muziek, wordt je boodschap beter overgebracht!
|
|
Vertel je verhaal met een documentaire of een korte film. Ook bij een documentaire is het belangrijk om rekening te houden met je doelgroep. Welke beelden heb je nodig om je verhaal te vertellen? En hoe zorg je dat de kijker je verhaal begrijpt en geboeid blijft?
|
|
Met een goede uitleg animatie maak je moeilijke processen of ingewikkelde producten, toegankelijk en makkelijk te begrijpen voor de kijker. Zo beantwoord je vragen voordat ze gesteld worden. Dit zorgt voor meer tevreden klanten. En dus minder vragen voor je serviceafdeling.
|
|
Met een heldere how-to video help je je klanten bij het gebruik van je producten. Zo worden veel vragen beantwoord voordat ze bij de helpdesk of verkopers terecht komen.
|
|
Met een goede productvideo kun je je producten nog beter presenteren. Je kunt direct de voordelen van je product onder de aandacht brengen. Extra uitleg over je product geven. En je klanten laten zien hoe ze jouw product kunnen gebruiken!
|
|
Een promotiefilm is een krachtige manier om met je doelgroep te communiceren via je website, social media, youtube kanaal of in presentaties.
|
|
Studiofilms zijn korte video nieuwsfilms of vlogs (blog in video vorm) die worden opgenomen in onze professioneel uitgelichtte filmstudio. Informeer je klanten over interessante marktontwikkelingen, zet prospects aan om contact met je op te nemen of lanceer een nieuw product.
|
|
Een testimonial is een citaat van tevreden en enthousiaste klanten waarin zij in hun eigen woorden weergeven wat het resultaat is van jouw dienstverlening. Een ijzersterke testimonial krijg je door je klant op video vast te leggen.
|
|
Wij ontwikkelen een uniek concept passend bij jouw muziek!
Met onze professionele filmcrew filmen wij zowel op locatie als in onze eigen greenscreen filmstudio.
|
|
Een voorlichtingsfilm is er op gericht om de kennis, houding en het gedrag van je kijker te beïnvloeden. Om mensen bewust te laten nadenken over bepaalde zaken en te helpen met besluitvorming.
|