12/2015 – 06/2016
Marc Koehler Architects Amsterdam	
Branche: Architectuur
Personal Assistant/Office Manager
Het management team ondersteunen in het uitvoeren van organisatorische, facilitaire en secretariële 
zaken op kantoor:
•	Secretarieel ondersteunen van de directeur en het bewaken van deadlines en prioriteiten
•	Coördineren en structureren van diverse administratieve, PR, facilitaire en secretariële werkzaamheden
•	Vergaderingen voorbereiden, organiseren en notuleren
•	Afhandelen van inkomende en uitgaande communicatie (telefoon, e-mail, post)
•	Plannen en boeken van reizen
06/2015 – 12/2015
Droog Design Amsterdam
Branche: Design 
Personal Assistant/Office Manager
Zorg dragen voor alle voorkomende officemanagement zaken op kantoor t.b.v. de directie en organisatie:
•	Dagelijkse bureaucoördinatie
•	Telefoon- en correspondentiebehandeling
•	Fungeren als eerste aanspreekpunt voor in- en externe relaties
•	Coördineren en uitvoeren van secretariële en administratieve werkzaamheden
•	Ondersteunen bij het opzetten, beheren en plannen van projecten
02/2015 – 05/2015
Stichting Convoi Exeptionnel Amsterdam 
Branche: Kunst en Cultuur
Vrijwilliger/Event Assistant
Ondersteunen van de theatermaker bij de organisatie van evenementen:
•	Het onderhouden van contacten met organisatoren van evenementen en acties
•	Het (re)organiseren van data, gegevens en documenten
•	Coördineren van kantoorklussen
•	Optimaliseren, bewerken en onderhouden van social media
•	Het bijwonen, verzorgen en organiseren van evenementen
03/2008 - 08/2014
Rabo Vastgoedgroep Utrecht
Branche: Vastgoedfinancier
In dit bedrijf heb ik meerder functies vervuld:
•	Commercieel Ondersteuner: FGH Bank Utrecht (9 maanden)
•	Office Manager: FGH Bank Amsterdam (4 jaar 6 maanden)
•	HR Medewerker: FGH Bank Utrecht (1 jaar 3 maanden)
•	Recruiter: Bouwfonds Asset Management Hoevelaken (7 maanden)
04/2005 - 02/2008
Active Uitzendorganisatie Nijkerk
Branche: Personeel en werven
Vestigingsmanager
Verantwoordelijk voor de operationele uitzendactiviteiten en het commercieel resultaat van de vestiging:
•	Sparringpartner voor opdrachtgevers en adviseren over hun personeelsbeleid
•	Verantwoordelijk voor het binnenhalen van nieuwe opdrachtgevers en het uitbouwen van relaties
•	Selecteren van personeel en het onderhandelen en sluiten van overeenkomsten met opdrachtgevers
•	Opstellen en realiseren van doelstellingen en vestigingstargets 
•	Team van consultants begeleiden en coachen
09/1999 - 04/2005
Adecco The Flex Company Utrecht
Branche: Personeel en werven
Senior Consultant
Intermediair tussen werkzoekenden en bedrijven met vacatures:
•	Selecteren, actief benaderen, screenen en voordragen van interessante kandidaten
•	Benaderen en bezoeken van nieuwe klanten om opdrachten binnen te halen
•	Zorg dragen voor alle administratieve processen omtrent het wervingsproces 
•	Voeren van intakegesprekken en onderhandelingen met kandidaten en opdrachtgevers
•	Netwerk van bestaande relaties versterken en onderhouden 
1998 - 1999
WDMG Fieldmarketing Nieuwegein
Branche: Product-promotie
Planner promoties
1991 - 1997
Jeantex B.V. /Chiori Jeans Nieuwegein
Branche: Groothandel in jeans en vrijetijdskleding 
Secretarieel medewerkster/Inkoopassistente
1988 - 1991
De Nederlandse Spoorwegen Utrecht
Branche: Reizigersvervoer 
Administratief medewerkster
Opleidingen
2013: PowerPoint 2013 Basis/Excel 2007-2010 Basis 
2009: Pview basis training (personeelsinformatiesysteem)
2008: Basiscursus Personeelszaken/Taaltraining Engels/ Assertiviteit en Andere Sociale Vaardigheden	
2007: Verkooptraining 
2004: Aanbiedend bellen
2003: Basiskennis financiële training/Basis verkooptechnieken/verkoop van je prijs
2002: Relatiebeheergesprekken voeren/Gedragsgericht interviewen
1999: Beoordelen flexkrachten
1998: Windows 95/Word 7.0
1992: Schoevers Ontvangst & Telefoontechnieken
1984 – 1988: HAVO